НАТФИЗ х #ПромениКартинката

За втора поредна година информационната кампания партнира с НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ за създаване на видеа, вдъхновени от фактите около глобалния проблем с неправилно изхвърлени фасове.

Талантливите студенти пречупват през креативната си призма глобалния проблем в обучителен модул „Социална реклама“ и провокират обществото към отговорно потребителско поведение.

„Ние сме удовлетворени да видим посланията на кампанията, претворени във видеоклипове, които са смели и провокативни, но именно така ще резонират в съзнанието на по-широк кръг от потребители, за да променят навиците си“, каза Диляна Якова, мениджър „Регулации и устойчиво развитие“ във Филип Морис България.

„Искахме нашите студентите в Академията да излязат от чисто академичния модел и да работят по съществуващ социално значим казус, както това се случва в практиката. Те имаха задача да създадат смислено съдържание, което да говори на публиката и действително да въздейства върху мисленето и поведението на хората“, споделя проф. д-р Станислав Семерджиев, ректор на НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“.

Чрез партньорството с НАТФИЗ кампанията се обогати с нови идеи, форми и  привърженици, като едновременно с това даде възможност на студентите да се потопят в реален проект от живота.

Разберете повече за Глобалната инициатива:

Филип Морис България © 2021 Всички права запазени