НАТФИЗ х #ПромениКартинката
За втора поредна година информационната кампания партнира с НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ за създаване на видеа, вдъхновени от фактите около глобалния проблем с неправилно изхвърлени фасове.
Талантливите студенти пречупват през креативната си призма глобалния проблем в обучителен модул „Социална реклама“ и провокират обществото към отговорно потребителско поведение.
„Ние сме удовлетворени да видим посланията на кампанията, претворени във видеоклипове, които са смели и провокативни, но именно така ще резонират в съзнанието на по-широк кръг от потребители, за да променят навиците си“, каза Диляна Якова, мениджър „Регулации и устойчиво развитие“ във Филип Морис България.
„Искахме нашите студентите в Академията да излязат от чисто академичния модел и да работят по съществуващ социално значим казус, както това се случва в практиката. Те имаха задача да създадат смислено съдържание, което да говори на публиката и действително да въздейства върху мисленето и поведението на хората“, споделя проф. д-р Станислав Семерджиев, ректор на НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“.
Чрез партньорството с НАТФИЗ кампанията се обогати с нови идеи, форми и привърженици, като едновременно с това даде възможност на студентите да се потопят в реален проект от живота.
Разберете повече за Глобалната инициатива:
Филип Морис България © 2021 Всички права запазени