Изложбата на кампанията #ПромениКартинката представи сериозния глобален проблем с неправилно изхвърлените фасове на една от ключовите локации в София – Моста на влюбените. Изложбата се осъществи от Филип Морис България в партньорство с вестник „Стандарт“ и със съдействието на Столична община в периода от 29 март до 7 април. Посетителите имаха възможност да научат повече за замърсяването, причинено от цигарените фасове, и защо тяхното разграждане може да отнеме до 15 години.
„Тази локация комуникира перфектно нашето най-ключово послание, а именно важността да бъдем информирани, да се стараем да опазим градовете и парковете ни чисти от замърсяване с цигарени филтри и други отпадъци и да осъзнаем какво оставяме след себе си в природата и в градската среда“, сподели Диляна Якова, мениджър „Регулации и устойчиво развитие“ във Филип Морис България.
#ПромениКартинката има за цел да провокира отговорно потребителско поведение чрез различни инициативи, включително ежегодни доброволчески почиствания и пътуващи изложби. Програмата на кампанията за тази година включва изложби в Благоевград, Хасково, София, Търговище и Созопол, както и информационни пана по българските черноморски плажове. Кампанията продължава своята основна цел – да изгради мост между социално значимата тема за околната среда и еко-съзнанието на потребителите.